sobota, 16 lipca 2016

SUKIENKA KOSZULOWA - NA DWA SPOSOBY | DENIM BOHO


Kolejną z perełek w mojej szafie okazała się długa sukienka koszulowa. Występuje w roli denimowej tuniki, ale również jako narzutka. Urzekł mnie nie tylko fason, ale przede wszstkim wysoka jakość mteriału. Będąc sprzedawcą w Massimo Dutti przekonałam się, że istnieją jeszcze sieciówki, które oferują produkty wysokiej jakości, a dzięki wyprzedażom, możemy kupić je w przystępnej cenie.
 Pierwszym sposobem jest wersja na co dzień. Do ciemno niebieskich jeansów i koszulki w paski, dobrałam koturny i karmelową shopperkę. Wygodnie do pracy, do codziennej bieganiny. Styl marynarski w pasy świetnie się wpisuje w rolę street look  na lato. Drugi sposób to wykorzystanie koszuli jako sukienki. Wysokie obcasy na słupku są wbrew pozorom bardzo wygodne. Moja propozycja na wyjście ze znajomymi lub Ukochanym. Naszyjnik boho dodaje typowo letniego uroku, a zamszowy pas zaznacza talię.


Paznokcie i rzęsy : Studio Marcela Nails&Lashes (rzęsy Magdalena Florek, paznokcie Martyna Surmacz)

DRESS - Massimo Dutti
BLOUSE/PANTS/NECKLACE/SHOES/BELT- Stradivarius
HEELS - DeeZee
BAG - ZARA































12 komentarzy:

  1. świetna stylizacja:) Pamiętam jak dopiero raczkowałaś w sferze blogers aa tu widzę , że doszłaś daleko :) Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. obydwa zestawienia są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej stylizacji nie ma nic odkrywczego, w podobny sposób ubierają się setki dziewczyn. Poza tym torebka nie pasuje do tej stylizacji, jest zbyt 'ciężka', również nie pasuje naszyjnik (wszystkie szczegóły w butach, torbie czy pasku masz w złocie) a wisior jest ze srebrnymi elementami.
    Pozdrawiam stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka na co dzień musi być pakowna, a nie lekka kopertówka.

      Usuń
    2. Torebka na co dzień musi być pakowna, a nie lekka kopertówka.

      Usuń
  4. To raczej przepis jak wyglądać grubo i bezkształtnie w pierwszej stylizacji a w drugiej jakiego nie wybierać paska, który zupełnie nie pasuje i do sukienki i do naszyjnika. Więcej staranności co do wyboru dodatków i będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja jestem niska i gruba, rzeźby ciała też nie mam, więc cudów nie wyczarujemy :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. ale przy dobrze dobranej stylizacji można wiele ukryć ;)

      Usuń
    3. Ale ja nic nie muszę i nie chcę ukrywac. Zapraszam na inne blogi ;-)

      Usuń
  5. Genialna stylizacja, piekna blogerka i śliczne buty na wysokim obcasie. Wszystko w jednym poście. Udostępnie twój outfit na moim blogu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się wersja jeansowej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jako sukienka - wygrywa! :)

    OdpowiedzUsuń