wtorek, 21 czerwca 2016

HISZPANKA


 Na sezon wiosna/ lato bieżącego roku sieciówki proponują nam bluzki/ sukienki z odkrytymi ramionami, tzw. hiszpanki. Są dedykowane osobom o wąskich ramionach, a czy ja takie mam? Tego nie wiem, ale z pewnością mam szerokie biodra. Zazwyczaj takie elementy garderoby nosimy w sposób elegancki. W dzisiejszym poście dobrałam oliwkową narzutkę, tak aby mój strój stał się trochę codzienny. Bez sztywnej marynarki i opiętej spódnicy. Po prostu na co dzień. Obcasy są ostatnim ratunkiem dla mojego niskiego wzrostu. W nastęnych postach - denimowe sukienki. Pojawi się zarówno hiszpanka jak i koszulowa tunika.

Zdjęcia: Marcin Białek
Paznokcie i rzęsy: Marcela Studio Nails&Lashes

JACKET - ZARA
BLOUSE - Mohito
PANTS - Stradivarius
SHOES - (here)
BAG - (here)























1 komentarz:

  1. Jakie śliczne masz teraz włosy i kolor również :)

    OdpowiedzUsuń