niedziela, 12 czerwca 2016

BLACK MOCCASINS


Jak wytłumaczę moją marną częstotliwość w publikowaniu wspisów? Chociażby tym, że studiuję przez cały tydzień, a oprócz tego pracuję. Nie leżę i nie pachnę, nie robię do urzygania zdjęć samej sobie, bo na takie rzeczy trzeba mieć czas. Chociaż po zmianie modelu telefonu, moje portrety powoli wkraczają w strefę mediów społecznościowych. Wolny dzień spędzam z bliskimi, o ile mam możliwość pojechania do rodzinnego miasta. To właśnie praca i obowiązki są przyczyną długich przerw, a nie moje zaniedbanie.

W dzisiejszym wpisie swój udział miała przesympatyczna Ania, która towarzyszyła podczas zdjęć Marcinowi. Dziękuję Kochana, za Twoją obecność i pozytywne nastawienie!

Zmieniając temat - macie czarne mokasyny? Jeszcze rok temu nie kupiłabym takich butów. Dziś uważam, że każda z nas powinna mieć je w swojej szafie. Czarne baleriny to już oklepany temat, a więc mokasyny (jak dla mnie) wydają się ciekawszą opcją. Są bardzo eleganckie, nie każdemu przypadają do gustu ze względu na specyficzne wykończenie. W ofercie DeeZee znajdziecie dużo większy wybór tego modelu.  Bogata gama kolorystyczna pozwala dobrać obuwie, do każdego stroju. Też nie byłam zwolenniczką mokasynów, ale jak widać na moim przykładzie - upodobania często się zmieniają. 

Rzęsy i paznokcie: Marcela Studio Nails&Lashes
(link do strony internetowej)
(Facebook Studio Marcela)


SHOES - (here)
SKIRT/SHIRT - Mohito
BAG - Monnari




















2 komentarze:

  1. Świetne połączenie! Uwielbiam czarne mokasyny. Czekam na więcej, Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, jednak ja nie przekonam się nigdy do mokasynów.
    Szpilki, szpilki, szpilki to obuwie idealne dla mnie. Nawet bieganie w szpilkach mi nie straszne.

    OdpowiedzUsuń