poniedziałek, 25 sierpnia 2014

MY BLOG' S BIRTHDAY

  Nigdy w życiu nie powiedziałabym, że zwykła czynność - jaką jest zakup spódnicy - będzie miała wpływ na to czym zajmuję się obecnie. Trzecie miejsce na najlepszą stylizację w konkursie Cocktail Shock nawiązało pierwszą i do dziś - owocną współpracę. Sesja w Lublinie do kolekcji letnio-wiosennej, spotkanie z modelkami i samą Właścicielką - Olą Pijas, było fantastyczną przygodą i mam nadzieję, że wkrótce się powtórzy. Jedną z najmilszych niespodzianek, jakie mnie spotkały, było umieszczenie Hauture w 20 Najlepszych Blogów DeeZee. Szczerze? Nie wierzyłam w to, że takie wyróżnienie mogła otrzymać początkująca blogerka.
  Martin Luther King stwierdził, że na świecie istnieją dwa rodzaje ludzi: Są tacy, którzy walczą z wieloma przeciwnościami i robią to co kochają, i ci, którzy poświęcają całe życie, by tym pierwszym podciąć skrzydła. Wszędzie pojawiają się Hejterzy, nie jestem wyjątkiem. Nie trzeba być blogerką, celebrytką, aktorką czy nie wiadomo kim jeszcze, aby dosięgnęło nas zwyczajne chamstwo ze strony innych ludzi. Wystarczy mieć 'życzliwych' znajomych i chcieć czegoś więcej od życia. Dziękuję moim stałym czytelniczkom za chęci i czas poświęcony na czytanie tego, co wciskam na Hauture od roku czasu. Pragnę powiedzieć, że Wasza uzasadniona krytyka też jest mi bardzo potrzebna. Dzięki Wam, zdaję sobie sprawę z tego, jak ważna jest poprawność publikowanego tekstu. Na następny rok mojego blogowania, życzę sobie, aby było tak jak jest teraz. Oby Czytelników coraz więcej przybywało!

   Stylizacja urodzinowa: Spódnica z asymetrycznym krojem w połączeniu ze zwykłą, białą koszulą i wiązanymi botkami. Sesja została wykonana w Podzamczu przez jednego z najlepszych fotografów z jakimi współpracowałam. Marcinie, znamy się tyle lat, ale dopiero teraz wybraliśmy się razem na zdjęcia - dziękuję Ci bardzo.



 








 







SKIRT/BLOUSE - Mohito
SHOES - Zara
EARRINGS - House Of Mima
BAG - Monnari

17 komentarzy:

  1. gdzie były robione zdj. ? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja a najbardziej oczarowała mnie ta spódnica <3
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)
    http://mademoiselleevelina.blogspot.com/2014/08/yodeyma-sweet-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie !! zakochałam się w tym zestawie ! a spódnica...idealna !

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! p.s. piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem z Tobą od początku :)
    Wszystkiego dobrego na dalsze lata :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, najlepsza życzenia!

    pozdrawiam
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz cudownie;) śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, śliczna stylizacja :)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten cytat opisujący zachowania ludzkie, niestety wiem coś na ten temat... Twoje stylizacje są piękne, a te zdjęcia są genialne! Życzę kolejnych, owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe zdjęcia, wszystkjiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, jak cudownie! jestem totalnie zakochana. :) sto lat dla bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. buty moim zdaniem wielkie nie !
    ale reszta, idealna ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo wow, spódnica rzeczywiście robi mega wrażenie- fantastyczna jest!!!! :) Dawno ją kupowałaś ? :)
    Sama dumnie bym w takiej paradowała, nie dość, że fason absolutnie wyróżnia się na tle innych spódnic, to jeszcze cudowny kolor :) ahhhh...
    A Ci hejterzy, to zazwyczaj właśnie nasi "życzliwi" przyjaciele.... jak to się mówi: przyjaciele, a za plecami skurw... :/niestety...
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. I sto lat, oby więcej takich sukcesów! :) Gratulacje! :)
    Ja też własnie dodałam posta urodzinowego bloga hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica jest wspaniała - zdjęcia zachwycają!

    a - kolejnych stu lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi there! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.

    Is it very hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things
    out pretty quick. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do
    you have any ideas or suggestions? With thanks

    my web site ... Electronic cigarettes

    OdpowiedzUsuń